Thursday 29 September 2011

pinjamansemalaysia2u.blogspot.com  merupakan pusat pinjaman koperasi yang terdiri daripada 12 buah koperasi pinjaman peribadi khas untuk pegawai atau kakitangan kerajaan yang blacklist atau criss . kami bukan sahaja memberikan perkhidmatan kepada kakitangan kerajaan sahaja malah kami  juga memberikan khidmat untuk pekerja swasta . kami juga mewakili beberapa buah bank tempatan dan khidmat nasihat.
Kami mempunyai pelbagai pilihan dari pinjaman koperasi dan bank  kerajaan malah juga boleh dapat membersihkan blacklist atau criss anda.
Semua pinjaman kami yang kami tawarkan datang daripada koperasi dan bank.

Kami juga memberi khidmat perunding kewangan secara percuma tanpa ada apa-apa pembayaran dan semakan kelayakan anda melalui sistem angkasa.

kami pinjamansemalaysia2u merupakan pakar bagi menstrukturkan semula pinjaman lama anda malah dapat membantu anda menaikkan semula gaji anda atau mengeluarkan tunai dengan potongan yang sama.
pinjamansemalaysia2u mewakili anda untuk membantu memilih pakej yang terbaik di kalangan koperasi. Anda mempunyai banyak pilihan melalui pinjamanasemalaysia2u berbanding dengan wakil koperasi yang lain.

Penstrukturan semula kewangan yang anda inginkan

Kami banyak pilihan dan pakej pinjaman, kami  pinjamansemalaysia2u mengikut kehendak anda sama ada nak naik balik gaji, ambil tunai lebih dengan potongan yang sama, melambatkan pembayaran balik pinjaman koperasi, nak buat pinjaman maksimum ataupun nak overlap dengan kadar keuntungan yang lebih rendah.




No comments:

Post a Comment